برگزاری کارگاه آموزشی ایمنی ویژه کارگران خدمات شهری منطقه ۸ - مجله خبری تصویر بازار
برگزاری کارگاه آموزشی ایمنی ویژه کارگران خدمات شهری منطقه ۸

برگزاری کارگاه آموزشی ایمنی ویژه کارگران خدمات شهری منطقه ۸

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۸ از برگزاری کلاس‌های آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و ایمنی ویژه کارگران در حال خدمت در بزرگراه‌ها و معابر سطح منطقه خبر داد.

به گزارش تصویر بازار به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، مجید سلمانی معاون حمل‌ونقل ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: همه ساله تعداد زیادی از کارگران فضای سبز و خدمات شهری در حین انجام وطایف خود در آبیاری، رنگ‌آمیزی، بازپیرایی و… مسیرهای تردد وسایل نقلیه دچار حوادث شده و خسارات جبران ناپذیری را برای آنان رقم می‌زند. در این راستا این آموزش‌ها با هدف پیشگیری از حوادث، حفظ ایمنی و جان کارگران فضای سبز و خدمات شهری منطقه، در نیمه دوم دی ماه با حضور پلیس راهور و آموزشگران حوزه حمل و نقل و ترافیک در محل کار آنها در حال برگزاری است.

وی افزود: این کارگاه‌های آموزشی جهت افزایش آگاهی و لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای کارگران نواحی سه‌گانه در دو بخش کارگران خدمات شهری و کارگران فضای سبز در بوستان‌های تمدن، فدک و یاسمن برگزار می‌گردد.

لازم به توضیح است با توجه به لزوم تحقق حفظ ایمنی کارگران در حین کار و آگاهی‌بخشی به نیروهای زحمتکش خدمات شهری و فضای سبز، این آموزش‌ها به صورت مستمر و زمانبندی شده برگزار می‌شود.

لینک کوتاه: https://tasvirebazar.ir/Ak9ki

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *