هدف کارگزاری حافظ حضور در جمع سه کارگزاری برتر کشور است - مجله خبری تصویر بازار
نشست خبری کارگزاری حافظ به مناسبت هفدهمین سالگرد تاسیس

هدف کارگزاری حافظ حضور در جمع سه کارگزاری برتر کشور است

نشست خبری کارگزاری حافظ به مناسبت هفدهمین سالگرد تاسیس این کارگزاری با محوریت ری برندینگ این شرکت عصر امروز با حضور محمدصادق طاهری، مدیر عامل، سیدمجید صانعی موسوی رئیس هیات مدیره و مدیران این شرکت در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

به گزارش تصویر بازار، محمدصادق طاهری مدیر عامل کارگزاری حافظ در این نشست با اشاره به تعداد مشتریان این شرکت گفت: در حال حاضر تعداد مشتریان این کارگزاری بیش از 100 هزار نفر است و حدود 8 هزار کد حقوقی داریم که تقریبا 60 درصد آن فعال هستند.

وی افزود: در حال حاضر موضوع «امنیت» مهمترین ریسک نهادهای مالی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

طاهری با اشاره به سود کارگزاری ها گفت: سود کارگزاری ها در گرو سود مشتریان است و همیشه از بازاری پویا استقبال می کنیم. اما طی سال جاری سود کارگزاری ها در خوش بینانه ترین حالت، به یک سوم تقلیل یافته است.

وی افزود: پروژه OMS مخفف Order Management System است که مختص مشتریان کارگزاری حافظ خواهد بود و همچنین میان مشتریان حقیقی و حقوقی هم تمایز قائل می‌شویم. لاین‌های اعتباری تعبیه کرده‌ایم و کارگزاری حافظ به مشتریانش، پکیج‌های حقوقی ارائه می‌دهد، همچنین تحلیل مشاوره و سبدگردانی هم در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.»

طاهری در پایان گفت: هدف اصلی کارگزاری حافظ حضور در جمع 3 کارگزاری برتر کشور خواهد بود.

سیدمجید صانعی موسوی رئیس هیات مدیره کارگزاری حافظ نیز در این نشست با اشاره به اینکه از صدور مجوزهای جدید استقبال می کنیم گفت: صدور مجوزهای جدید را باید به فال نیک گرفت چرا که رقابت در هر زمینه موجب رشد و بالندگی خواهد شد.

حافظ در ابتدا با همکاری صندوق فلزات و فولاد از سال ۸۳ شروع به فعالیت کرد و در سه بخش تغییرات سهامداری داشت. از سال ۸۳ تا ۸۹ محمدرضا رهبر مدیر عامل سابق شرکت کارگزاری حافظ، عمده سهامدار بود و بعد از آن، عمده سهام به گروه سرمایه‌گذاری سابین رسید.

وی افزود: در سال ۹۴ مجددا تغییر گروه سرمایه گذاری داشتیم و بانک ایران زمین ۵۲ درصد سهام را بر عهده گرفت. ۱۷ درصد در دست صندوق فولاد و ۱۰ درصد هم برای آقای رهبر باقی ماند.

صانعی موسوی درباره آینده کارگزاری حافظ عنوان کرد: می‌خواهیم فصل جدیدی را با توجه به بازار مهم و حائز اهمیت آی تی آغاز کنیم. در این راستا توانستیم از سازمان بورس مجوز oms بگیریم که کمتر کارگزاری هایی را می توان یافت که به oms مجهز باشند. در حالی که این سیستم به مشتریان کمک زیادی می‌کند.

رئیس هیئت مدیره کارگزاری حافظ در ادامه توضیحاتش گفت: امیدواریم با توجه بیشتر به مشتری ها و پوشش نیازهایشان به بهانه ری برندینگ کارگزاری حافظ، بیشتر در خدمت مشتریان باشیم.

لینک کوتاه: https://tasvirebazar.ir/J5AW9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *