دومین جشنواره ورزشی تلاش برگزار شد - مجله خبری تصویر بازار
دومین جشنواره ورزشی تلاش برگزار شد

دومین جشنواره ورزشی تلاش برگزار شد

دومین جشنواره ورزشی تلاش ویژه فرزندان پرسنل خدوم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید.

به گزارش تصویر بازار، سالمی مدیر عامل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش گفت: با توجه به تغییر رویکرد های مجموعه تلاش از طریق پردازش، تولید برنامه های محتوایی و جهت گیری فرهنگی منطبق با اهداف و ماموریت های وزارت مردم همچنین براساس نظامنامه فرهنگی این مجموعه برنامه های فرهنگی و ورزشی متنوعی را تدوین و اجرا نمودیم.

وی افزود: پس از برگزاری موفق نخستین جشنواره ورزشی تلاش ویژه کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دومین جشنواره تلاش ویژه فرزندان کارکنان وزارت مردم را برگزار نمودیم و این سلسله اقدامات منجر به ایجاد شور و نشاط اداری و سلامت کارکنان وزارت مردم شده است.

مدیر عامل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش درباره اهداف این جشنواره گفت: اعتقاد داریم که موفقیت سازمان در گرو سلامت کارکنان آن سازمان است و انجام برنامه های ورزشی ضامن سلامتی می باشد، لذا سازمان موفق بایستی به سمت سلامت کارکنان و خانواده ها حرکت کند و این اقدامات موثر، پویایی و تحول سازمانی را سرعت می بخشد.

وی افزود: این جشنواره با برنامه ریزی و هماهنگی کمیته های مختلف اجرایی، فنی، داوران و … که متشکل از کارکنان واحدهای مختلف وزارت مردم می باشد به شکل با شکوهی اجرا گردید و طبق برنامه ریزی انجام شده ویژه برنامه اختتامیه جشنواره در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه: https://tasvirebazar.ir/yL1ht

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *