افزایش چشمگیر آموزش کاربردی در الیگودرز - مجله خبری تصویر بازار
افزایش چشمگیر آموزش کاربردی در الیگودرز

افزایش چشمگیر آموزش کاربردی در الیگودرز

توسعه فضای آموزشی و تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه بهترین روش سرمایه‌گذاری برای اشتغال‌زایی و تولید است و به همت مرکز علمی کاربردی شیشه الیگودرز، شاهد افزایش چشمگیر آموزش کاربردی در الیگودرز هستیم.

به گزارش تصویر بازار، احمدرضا عارف ریاست هییت امناء مرکز علمی کاربردی شیشه الیگودرز، در حاشیه دیدار و نشست تخصصی با مسئولین وزارت علوم با اعلام مطلب فوق افزود: گذرگاه تحول علمی، آموزش است و توسعه فضای آموزشی و مراکز علمی گام مهمی در اشتغال زایی، کارآفرینی و خدمت خالصانه به مردم است. بر این اساس درصدد هستیم از طریق مسئولین مرکز علمی کاربردی شیشه الیگودرز با دعوت از صنایع، تشکل های صنعتی و توسعه فضای آموزشی و علمی بتوانیم برای مردم به ویژه جوانان دلاور و شریف این منطقه شرایط مناسبی فراهم کنیم.

احمدرضا عارف ادامه داد: به عنوان خادم مردم و یک مسئول خدمتگزار در حوزه آموزش، تمامی توان خود و مسئولین دانشگاه را بکار گرفتیم تا با جذب سرمایه گذاران و دعوت از صاحبان صنایع و مراکز علمی و خدماتی در الیگودرز، زمینه های مساعد برای ساکنین و مردم منطقه فراهم شود تا ایده ها، پژوهش و خدمات خود را با هدف مهارت افزایی و اشتغالزایی به یک دانش فنی و محصول مورد نیاز کشور و حتی برای صادرات تبدیل نمایند.

لینک کوتاه: https://tasvirebazar.ir/OJPbI

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *