نگاه علمی به مقوله ارتباطات و ژنتیک - مجله خبری تصویر بازار
نگاه علمی به مقوله ارتباطات و ژنتیک

نگاه علمی به مقوله ارتباطات و ژنتیک

همایش ژنولوگ (از ژن تا دیالوگ) امروز با حضور فرشته ایران نژاد در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش تصویر بازار، فرشته ایران نژاد، مدرس مهارت های ارتباطی و سازمانی در حاشیه این رویداد طی گفتگویی با خبرنگاران ضمن تشریح فرایندهای داشتن یک زندگی شاد و آگاهانه گفت: نگاه علمی به مقوله ارتباطات و داشتن دیدگاه علمی در مقوله ژنتیک و توانمندی های فردی، به طور کامل می تواند زندگی یک شخص را دستخوش تغییرات مثبتی کند.

این مدرس در پاسخ به این سوال که مهم ترین هدف از برگزاری چنین همایش هایی چیست تصریح کرد: توانایی در خوب صحبت کردن، داشتن فن بیان مناسب و داشتن ارتباطات گسترده می تواند عامل بسیار مهمی در تغییر نگرش افراد به زندگی شده و با توسعه قابلیت های این ویژگی به راحتی می توان به دغدغه افراد ناشی از مسائل مهمی که زندگی وی را تحت تاثیر قرار می دهد پاسخ مناسب داد.

وی با بیان آن که در دو سال فراگیری پاندمی کرونا، بسیاری از مشاغل تحت تاثیر قرار گرفت و افراد بسیاری دچار سرخوردگی شدند، یادآور شد: با استفاده از شیوه های نوین رفتاری و تغییر در ذهن می توان تا حدود بسیار زیادی، نگرش های موجود را تغییر و از زندگی لذت برد.

ایران نژاد به برخی محدودیت های موجود در برخی موارد نسبت به فعالیت های بانوان در جامعه اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد از مخاطبان همایش های برگزار شده در مورد مسائل روانشناسی را خانم ها تشکیل می دهند که در دهه های اخیر توانستند با ورود با اجتماع و تغییر سبک زندگی خود، در مسیر تعالی و پیشرفت گام بردارند.

وی تغییر در طبقه بندی های ذهنی افراد را در داشتن یک زندگی سالم و آگاهانه بسیار مهم توصیف کرد و گفت: انجام هزینه برای چنین همایش هایی نوعی سرمایه گذاری برای آینده افراد محسوب می شود به طوری که خواهند توانست با اولویت بندی های آگاهانه نسبت به تغییر سبک زندگی خود و داشتن آینده ای ایده آل از نظر اقتصادی گام بردارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوره های آنلاین سخنرانی پلاس که استقبال زیادی از آنها صورت گرفته 60 روز کامل است و با هزینه دومیلیون و پانصد هزار تومان برگزار می گردد.

لینک کوتاه: https://tasvirebazar.ir/PS1mS
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *