رویداد «خوراک دام و امنیت غذایی» برگزار می شود - مجله خبری تصویر بازار

رویداد «خوراک دام و امنیت غذایی» برگزار می شود

اولین دوره از سلسله رویدادهایی با عنوان «خوراک دام و امنیت غذایی» در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش تصویر بازار، طبق تعیین شعار «تولید دانش بنیان اشتغال آفرین» از سوی مقام رهبری، بر اهمیت بهره برداری از فناوری در صنایع مختلف افزوده شده و استفاده از دستاوردهای دانش برای حل مسائل و مشکلات صنایع، واجب و ضروری است.

از این رو شرکت توسعه دانش بنیان سینا به عنوان بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر بنیاد مستعضعفان، با هدف سرمایه گذاری خطرپذیر اقدام به برگزاری سلسله رویدادهای «پل سرمایه گذاری» نموده است.

فردا یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه اولین دوره از این سلسله رویدادها با عنوان «خوراک دام و امنیت غذایی» در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران، مجموعه آی‌هیت، با سخنرانی محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، مختار مهاجر رئیس موسسه تحقیقات علوم دامی کشور، علیرضا زاهدی مدیر عامل هلدینگ تحقیق و توسعه دانشمند و یاسر خانی مدیر عامل سینا وی سی برگزار می‌شود.

۴۴ طرح دریافتی از سوی دبیرخانه رویداد و مدیران سایر موسسات تحقیقاتی کشور داوری شده و در پایان تیم‌های برتر از امتیاز سرمایه‌گذاری توسط شرکت توسعه دانش بنیان سینا برخوردار و دیگر تیم‌ها نیز به سایر سرمایه‌گذاران خطرپذیر معرفی می‌شوند.

لینک کوتاه: https://tasvirebazar.ir/ZPTZX

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *