برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن با شعار «اپکس پلی میان ایده و سرمایه» - مجله خبری تصویر بازار
برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن با شعار «اپکس پلی میان ایده و سرمایه»

برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن با شعار «اپکس پلی میان ایده و سرمایه»

نشست خبری اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن Appex2024 صبح امروز با حضور رضا الفت نسب رئیس شورای سیاست گذاری نمایشگاه، آرش سروری دبیر شورای سیاست گذاری و مدیر محتوایی نمایشگاه، علی معین رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه و اصحاب رسانه در محل تالار اصفهان نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش تصویر بازار، رضا الفت نسب در ابتدای این نشست گفت: نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن با هدف فرهنگ سازی و ایجاد تبادل افکار بدیع و ایجاد الگوی بهینه، افزایش سطح فعالیت های تجاری، سرمایه گذاری و درآمدزایی، پیوند تکنولوژی و اپلیکیشن های کاربردی، بسترسازی لازم به جهت ارائه حداکثری ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های داخلی، اشتغال زایی و رشد همکاری های ملی و بین المللی برگزار می شود.

وی افزود: اپلیکیشن ها، کسب و کارهای نوپا، توسعه دهندگان، شتاب دهنده ها و سرمایه گذاران خطرپذیر، کسب و کارهای مجازی، سرمایه گذاران، اپراتور های تلفن همراه، تبلیغات دیجیتال، فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، تولیدکنندگان محتوا، فعالان فین تک، مراکز رشد و پارک های علمی و فناوری، مشاوران و برنامه ریزهای دیجیتال، شبکه های اجتماعی، اپ های رمزارزی، بازی های رایانه ای و ابزارهای هوش مصنوعی مشارکت کنندگان در این رویداد هستند.

الفت نسب ادامه داد: یکی از اصلی ترین مسائل موجود، مهاجرت نیروی انسانی و کمبود آن در کشور است و با این وضعیت حاکمیت باید نگران آینده کشور در این حوزه باشد.

علی معین رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه با اشاره به شعار این رویداد «اپکس پلی میان ایده و سرمایه» گفت: طی توافق با صندوق نوآوری و شکوفایی، جهت کمک به استارتاپ ها، بعد از کسر بخشی از مبالغ، تا سقف 60 میلیون تومان از هزینه های پرداخت شده را به مشارکت کنندگان نوپا عودت بدهیم.

وی افزود: حدود ۲۰ روز قبل از برگزاری نمایشگاه، کارگاه آموزشی شرکت در نمایشگاه ها برای مشارکت کنندگان این رویداد به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

آرش سروری دبیر شورای سیاست گذاری و مدیر محتوایی نمایشگاه نیز گفت: تاکنون ٣٢ شرکت ثبت نام کرده‌اند و علاوه بر غرفه‌ سازی، برای محتواسازی هم پنل و نشست‌هایی تدارک دیده شده است.

وی افزود: استارتاپ ها به سه دسته کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم می‌‌شوند که استارتاپ های بزرگ در پنل های انتقال تجربه به استارتاپ های کوچک کمک کنند.

اولین نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن از روز دوشنبه ۲ الی ۵ بهمن سال جاری به همت گروه تجارت و اطلاعات IGT در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه: https://tasvirebazar.ir/LmARN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *