اختتامیه جایزه‌‌ سالانه هوش‌ مصنوعی ایران (IAAA) و رقابت های سایبری فتح پرچم - مجله خبری تصویر بازار
اختتامیه جایزه‌‌ سالانه هوش‌ مصنوعی ایران (IAAA) و رقابت های سایبری فتح پرچم

اختتامیه جایزه‌‌ سالانه هوش‌ مصنوعی ایران (IAAA) و رقابت های سایبری فتح پرچم

پارک فناوری پردیس به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی، اختتامیه جایزه‌‌ سالانه هوش‌ مصنوعی ایران (IAAA) و رقابت‌های سایبری فتح پرچم را با حضور کارآفرینان و مدیران برتر حوزه هوش‌ مصنوعی کشور برگزار می‌کند.

به گزارش تصویر بازار، در این رویداد بزرگ و مهم در حوزه هوش مصنوعی، تعدادی از برجسته‌ترین کارآفرینان و متخصصان این حوزه به‌منظور انتقال تجربیات و ایده‌های خود به علاقه‌مندان هوش مصنوعی گرد هم می‌آیند.

در این رویداد تخصصی، متخصصان و فعالان حوزه هوش مصنوعی از موفقیت‌ها و چشم‌اندازهای آینده در این حوزه برای حضار سخنرانی خواهند کرد.

این سخنرانان برجسته شامل کارآفرینان، محققان و کارشناسان فنی برجسته هوش مصنوعی هستند. آن‌ها به مسائلی چون توسعه‌ فناوری‌های هوش مصنوعی، کاربردهای نوین این فناوری در صنایع مختلف، و چالش‌های موجود در این حوزه می‌پردازند.

یکی از نقاط برجسته این رویداد، اختتامیه جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران خواهد بود. این مسابقه از سوی بنیاد ملی نخبگان با همکاری جمعی از مراکز و نهادها مرتبط با توسعه فناوری و اشتغال‌زایی دانش‌بنیان از جمله دانشگاه شهید بهشتی، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شبکه فن‌بازار ملی ایران، نمایشگاه اینوتکس و نیز با همراهی شماری از مراکز بخش خصوصی برگزار شد.

در رویداد هوش مصنوعی و کارآفرینی به نفرات برتر این مسابقه جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد و از تلاش آن‌ها در عرصه هوش مصنوعی ایران تجلیل خواهد شد.

این مراسم با اجرای آرش سروری و با حضور دکتر «دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از ساعت ۹ روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه در مرکز همایش های پارک فناوری پردیس به آدرس پارک فناوری پردیس، ساختمان تجاری سازی و فن بازار برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است جایزه‌‌ سالانه هوش‌ مصنوعی ایران با حمایت و همکاری پارک علم و فناوری پردیس برگزار می شود و علاقمندان برای حضور در این رویداد می توانند از طریق این لینک ثبت نام کنند.

لینک کوتاه: https://tasvirebazar.ir/idimh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *