برپایی نمایشگاه فرش و صنایع دستی در دانشگاه استاد فرشچیان - مجله خبری تصویر بازار

برپایی نمایشگاه فرش و صنایع دستی در دانشگاه استاد فرشچیان

نمایشگاه فرش و صنایع دستی دانشجویان با همکاری بنیاد کارآفرینی مصادف با شب یلدا، در محل دانشگاه هنرهای اسلامی – ایرانی استاد فرشچیان برپا شد.

به گزارش تصویر بازار به نقل از روابط عمومی دانشگاه هنرهای اسلامی – ایرانی استاد فرشچیان؛ نمایشگاه فرش و صنایع دستی دانشجویان این واحد با همکاری بنیاد کارآفرینی طلوع فردا در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ در محل دانشگاه استاد فرشچیان در حال برگزاری می باشد.

دانشجویان دانشگاه استاد فرشچیان با توجه به هدایت راهبردی این هنر توسط اساتید مجربی چون استاد خیرالهی، استاد راشدی، استاد ماریه ملا و … باعث تلفیق علمی این هنر با سنت و ذوق شدند.

بر این اساس، دانشگاه هنرهای اسلامی – ایرانی استاد فرشچیان موفق شد با آموزش علمی و تقویت نیروی انسانی فرش ها و گلیم های چشم نوازی را به مناسبت شب یلدا به نمایش بگذارد.

شایان ذکر است؛ بنیاد کار افرینی طلوع فردا ضمن توسعه آموزش نوین در مناطق مختلف و روستاهای دوردست ، با هدف تقویت هنر و مشاغل خانگی خصوصا فرش و گلیم که نزد بانوان مورد توجه بوده موجب معرفی این هنر صنعت به بازارهای متعدد و حضور در نمایشگاه های مختلف گردیده است.

علاقه مندان جهت شرکت در این نمایشگاه می توانند در تاریخ های ذکر شده به واحد استاد فرشچیان واقع در خیابان انقلاب، خیابان ۱۲ فروردین، خیابان شهید نظری، دانشگاه آزاد هنرهای اسلامی – ایرانی استاد فرشچیان، پلاک ۹۷ مراجعه نمایند.

لینک کوتاه: https://tasvirebazar.ir/63k0C

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *