برپایی نخستین رویداد تجارب موفق معماری کشور در دانشگاه استاد فرشچیان - مجله خبری تصویر بازار

برپایی نخستین رویداد تجارب موفق معماری کشور در دانشگاه استاد فرشچیان

نخستین سلسله نشست های انگیزشی تجارب موفق معماری داخلی با عنوان «شوق زندگی شیرخوارگاه آمنه» با حضور کارشناسان، هنرمندان، معماران، اساتید، دانشجویان و کارآفرین نمونه صنعت ساختمان در دانشگاه هنرهای اسلامی – ایرانی استاد محمود فرشچیان برگزار شد.

به گزارش تصویر بازار به نقل از روابط عمومی، مراسم فوق با تلاش و پیگیری دانشگاه هنرهای اسلامی – ایرانی استاد محمود فرشچیان، در راستای فرهنگ سازی و تبیین شیوه نامه استاد شاگردی و تقویت رویکرد پیوند صنعت و دانشگاه و سخنرانی کارآفرین نمونه کشور در عرصه صنعت ساختمان مهندس صمد سلیمان زاده در سالن همایش دانشگاه فوق برپا گردید.

در این نشست علمی تجربی، صمد سلیمانزاده سازنده برج پارس سومین نماد شهری تهران، با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان علاقمند، ضمن تاکید به بهره گیری از نوآوری ها و فناوری های علمی روز دنیا و تقویت معماری ایرانی در عرصه ساختمان و با اشاره به اینکه یک معمار موفق باید به حجم کار توجهی نداشته باشد و تخصص خود در هر فضایی را اجرایی کند اظهار داشت: برای دستیابی به افق های طلایی در عرصه معماری لازم است تا پیوند صنعت و دانشگاه تقویت یابد و امید در تفکر و زندگی دانشجویان جریان یابد. این توانایی یک دانشجو را نشان می دهد که بتواند در هر فضایی عملکرد مثبت و حس خوب را برای خود و دیگران باقی بگذارد.

وی افزود: به دانشجویان توصیه میکنم معماری پایدار و ساختمان های هوشمند با رویکرد مدیریت مصرف انرژی در ساختمان های سنتی و عملکرد دانش بنیان عمل را سرلوحه فعالیت های شغلی خود قرار دهند.

دکتر یارزاده رئیس دانشگاه هنرهای اسلامی – ایرانی استاد محمود فرشچیان نیز در این مراسم، ضمن تاکید بر اعتماد به نفس، تمرین و کار تیمی در تعالی هنر صنعت معماری داخلی، هدف اصلی برگزاری این نشست را معرفی و بهره برداری هوشمندانه مخاطبین از تجارب موفق و الگو های زرین معماری کشور و شناسایی ویژگی‌ های آثار معماری معاصر عنوان کرد و گفت: اگر می خواهید به عنوان یک معمار موفق و مطرح باشید باید با حضور در کارگاه ها و کارورزی های گوناگون معماری را تجربه و بررسی کنید.

رئیس دانشگاه استاد فرشچیان خاطرنشان کرد: لازمه آینده پژوهی، آموزش عالی و توسعه‌ پایدار معماری نوین استفاده مناسب از تجارب کارآفرینان، مدیران و معماران موفق است.

لینک کوتاه: https://tasvirebazar.ir/Hjb0v

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *