دومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس افتتاح شد - مجله خبری تصویر بازار

دومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس افتتاح شد

دومین دوره نمایشگاه ایران آیتکس صبح امروز با حضور محمدعلی روزی طلب، دبیر اجرایی رویداد و اصحاب رسانه در محل دانشگاه صنعتی شریف آغاز به کار کرد.

به گزارش تصویر بازار، دبیر اجرایی نمایشگاه ایران آیتکس در حاشیه این مراسم و طی یک نشست خبری گفت: عرضه فناوری های نوین و دستاوردهای جدید، ارتقا برند کارفرمایی، ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه، تسهیل فرآیند جذب و استخدام نیروی کار مورد نظر شرکت های حاضر، کمک به جذب سرمایه گذار و مشتری برای استارت آپ های دانش بنیان حوزه فناوری و همچنین دورهمی شرکت های مرتبط با فناوری اطلاعات از مهمترین اهداف این نمایشگاه محسوب می شود.

مدیر اجرایی نمایشگاه ایران آیتکس، ضمن اشاره به فعالیت های جنبی این نمایشگاه افزود: سخنرانی مدیران، پنل چالش های استارت آپ ها و انتقال تجربه و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی از برنامه های این دوره از نمایشگاه است.

رئیس گروه فناوری اطلاعات شریف ادامه داد: این نمایشگاه فرصتی برای معرفی محصولات و خدمات و پرده برداری از آخرین دستاوردها و همچنین ایجاد ارتباط مستقیم با مخاطبین هدف یا ارتباطات C2C به شمار می رود.

روزی طلب با اشاره به مخاطبان این نمایشگاه گفت: به طور کلی نمایشگاه ایران ایتکس برای دانشجویان، فریلنسرها که به صورت دورکار و یا به صورت شخصی به انجام پروژه های مختلف مشغول اند و … یک بنگاه کاریابی محسوب می شود که می توان از طریق آن با کارفرمایان جدید برای انجام پروژه های مختلف وارد مذاکره شد.

لازم به ذکر است نمایشگاه ایران ایتکس نخستین نمایشگاه در حوزه فناوری اطلاعات در سطح کشور است که به طور هم زمان به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

دومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس (کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات) با عنوان IRAN ITEX 2023 توسط دانشگاه صنعتی شریف با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان فناوری اطلاعات ایران، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و سازمان نظام صنفی رایانه ای از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ مهر ماه سال جاری و در محل دانشگاه صنعتی شریف در حال برگزاری است.

لینک کوتاه: https://tasvirebazar.ir/NYMH7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *