رستگاری حمیده جعفری در 17 سالگی - مجله خبری تصویر بازار
رستگاری حمیده جعفری در ۱۷ سالگی

رستگاری حمیده جعفری در 17 سالگی

نشست خبری معرفی یکی از جوان ترین های CTO ایران صبح امروز با حضور حمیده جعفری مدیر فنی شرکت ره وب، آرش سروری، علی بابایی و اصحاب رسانه در سالن کنفرانس هتل قلب تهران برگزار شد.

به گزارش تصویر بازار، در ابتدای این نشست حمیده جعفری مدیر فنی شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ره وب درباره فعالیت ها و دستاوردهایش گفت: به واسطه فعالیت والدینم در سن ۹ سالگی وارد مسیر برنامه نویسی شدم و برای ادامه این مسیر، تصمیم به ترک تحصیل گرفتم.

وی با اشاره به چالش ها و مشکلاتی که به خاطر سن کم با مشتریان داشته ادامه داد: اوایل فعالیت مشتریان نمی توانستند خود را راضی کنند که استارتاپ و پروژه های اصلی کسب و کار خود را به یک دختربچه نوجوان بسپارند، اما بعد از مدتی با شناختی که از من کسب می کردند و همچنین وقتی این همکاری منجر به پیشرفت روز افرونشان می شد، ابراز رضایت و خوشحالی می کردند.

حمیده جعفری گفت: نحوه دید جامعه و نگاهی که به یک شخص بی سواد و ترک تحصیل کرده با من می شد، مرا آزار می داد و برای رفع این مشکل تصمیم گرفتم با شرکت در دوره های آزاد برنامه نویسی دانشگاه تهران، مدرک مربوطه را کسب کنم و به تمام این صحبت ها پایان دهم.

وی افزود: از آنجایی که خودم به عنوان یک نوجوان توانسته بودم به چنین پیشرفتی برسم، تصمیم گرفتم تجربیات و آموخته های خود را به نوجوانان هم سن خود انتقال دهم. برای همین منظور دوره های استعدادیابی برای تعدادی نوجوان در شرکت برگزار کردیم تا متوجه استعداد آنها در برنامه نویسی و سایر حوزه های وب شویم.

حمیده جعفری در پاسخ به این سوال که آیا از ترک‌ تحصیل پشیمان شده یا نه گفت: «مسیر زندگی هر کسی متفاوت است و من دیگران را به ترک تحصیل تشویق نمی‌کنم اما درباره خودم ترجیح می‌دهم که در حوزه کاری ام متخصص شوم و توسعه فردی را تجربه کنم. به همین خاطر با وجود مشکلات و چالش هایی که درس نخواندن برایم به وجود آورده و بی‌اعتمادی مشتریان را دیده‌ام، از درس نخواندن پشیمان نیستم و سعی کرده‌ام با انجام یک کار باکیفیت،‌ اعتماد مشتریان را جلب کنم و کیفیت کارم را بالاتر ببرم.»

لازم به ذکر است در حال حاضر چند نفر از اعضای تیم حمیده در شرکت ره وب زیر ۱۸ سال سن دارند.

طراحی بیش از ۲۰۰ وبسایت ایرانی و ۵۰ سایت بین المللی از جمله روان رشد، شایان بهجتی، نرم‌افزار گستر آپادانا، همگامان، علی ویترین، پویا احراز، سایت برورو و همچنین یک استارتاپ خارجی در حوزه لوازم‌‌ آرایشی با نام «برند ریویوز» با کدنویسی اختصاصی، برگزاری کمپین های بازاریابی و تبلیغات شرکت ها و برندهایی چون تاژ، سایپا، سن ایچ و تی سی ال و همچنین کمپین فروش دوره های زبان انگلیسی شایان بهجتی بخشی از فعالیت های این مدیر فنی نوجوان است.

لینک کوتاه: https://tasvirebazar.ir/5fMiU

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *